Om en organisation har ett problem verkar lösningen vara given: omorganisera. Det finns många motiv till en omorganisation, där vissa är mer berättigade än andra. Men ska ni göra en omorganisation där målet är att öka effektivitet eller kostnadsbespara, så finns det viktiga aspekter att ta hänsyn till.
Därför bjuder vi in till ett webbinarium den 29 november där vi kommer delar med oss av våra erfarenheter kring risker och framgångsfaktorer vid denna typ av omorganisation. Under webbinariet kommer du få inspiration och insikter om:
- Verktyg och nyckelfaktorer för att nå målen med effektivisering och kostnadsbesparing
- Risker och vanliga misstag som leder till felaktiga omorganiseringar
- Vikten av att arbeta med data och fakta
Föredragshållare
Håller i webbinariet gör Mikael Elvander, senior konsult på Trivector LogiQ. Mikael har lång erfarenhet av organisations-och verksamhetsutveckling inom både offentlig och privat sektor.
Övrig information
Under webbinariets sista 15 minuter öppnar vi upp för frågor.
Webbinariet är kostnadsfritt och till för våra kunder, presumtiva kunder och samarbetspartners.