Vanligaste sättet att förklara nivån på kundnöjdheten är om kundens upplevelse av produkten eller tjänsten möter de förväntningar som kunden hade innan köpet. Alla
Många verksamheter vill bli mer agila och skapa agila arbetssätt och processer, agila team eller göra hela verksamheten agil. Men hur planerar man inför
Att förstå verksamhetens kunder är viktigare och svårare än någonsin. Alla verksamheter behöver komma närmre kunderna, så nära att man med lätthet kan identifiera
Vad är det som gör att vissa organisationer lyckas väl med att processorientera sin verksamhet, medan andra organisationer inte fått arbetet att överleva mer
Vässa verksamhetens förändringskommunikation för att få med dig medarbetarna och ta förändringen fullt ut. I ett förändringsarbete är kommunikationen en viktig del. Oavsett om
Som ramverk under ”agila-metoder”-paraplyet hittar vi bland annat Scrum, Kanban, Lean och XP (”Extrem programmering”), men idag är det inte bara inom IT-projekt vi